Het koor Laudate, opgericht in oktober 1986, is een vitaal en gemengd katholiek kerkkoor met 30 leden. Een koor dat hardwerkend, met gevoel voor humor en een grote onderlinge saamhorigheid, er steeds weer in slaagt om nieuwe leden te mogen verwelkomen.

Het accent ligt op de kerkmuziek, maar ook wereldse muziek in diverse talen hoort bij het repertoire van dit koor. Daarnaast worden er onder auspiciën van het koor Laudate regelmatig projectmatige koren opgestart, waarbij u van harte welkom bent. In de afgelopen jaren waren dat een:
● Kerst Project Koor
● Mannen Project Koor
● Passie Project Koor (o.a. The Crucifixion van Sir John Stainer)
● Festival of Nine Lessons and Carols

Hulpmiddelen zoals oefen cd’s en/of midi’s worden aangeleverd. Daarnaast staat er op onze website een grote hoeveelheid muziek dat ingestudeerd kan worden.

De repetities worden gehouden op de maandagavond van 19.30 - 21.30 uur
R.K. kerk “Maria Tenhemelopneming”
Dr. Nassaulaan 3b

Van harte welkom!

Dirigente: Marie-José Coppes
Organist: Ard Lukassen

Contactpersoon: Julia ter Schure, tel. 0592-355170, email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Maria Tenhemelopneming | Actueel

Maria Tenhemelopneming | Contact