KVG Zuidlaren is opgericht in januari 1986. Het wervingsgebied omvat de hele parochie Zuidlaren en de 34 leden komen dan ook uit diverse plaatsen: Annen, De Groeve, Eext, Midlaren, Schipborg, Tynaarlo, Vries, Zeegse, Zuidlaarderveen en Zuidlaren.

kvg zuidlaren plattegrondWe komen acht avonden in het seizoen bijeen in de zijzaal van de R.K. Kerk aan de Hondsrugstraat te Zuidlaren.
Hiernaast worden er ook nog excursies e.d. georganiseerd. Verder telt KVG Zuidlaren nog een aantal clubs waar leden met een specifieke interesse veel plezier aan beleven. Deze clubs organiseren hun eigen activiteiten.

De contributie bedraagt € 25,00 per jaar.

Zuidlaren is aangesloten bij KVG Groningen omdat Drenthe geen eigen provinciale KVG meer kent.

Doelstelling Katholiek Vrouwen Gilde: Het Katholiek VrouwenGilde, opgericht in 1913, geeft vrouwen – vanuit een positief christelijke visie – de kans zich te ontwikkelen in de meest algemene zin.

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel

Maria ten Hemel Opgenomen | Contact