Zoals we allemaal weten is de locatie Zuidlaren geografisch gezien erg uitgestrekt. Hierdoor is het soms moeilijk om naar de kerk te komen. Daarom is de locatieraad op zoek naar kerkgangers die bereid zijn om anderen mee te nemen in de auto. Natuurlijk willen we ook graag weten of er behoefte is aan deze service.

Oproep
Graag nodigen we u uit om uw wens of bereidheid om deel te nemen aan de carpoolservice kenbaar te maken met een mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of te bellen met Otto de Boer, te bereiken via 06-38930915.

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel

Maria ten Hemel Opgenomen | Meer info