voedselbank 200Help alstublieft Voedselbank Zuidlaren en geef elke maand voedsel dat u kunt missen. iedere tweede zondag van de maand zijn de inzamelingen in alle kerken in Zuidlaren en de Magnuskerk in Anloo, 's morgens voorafgaande aan de kerkdienst.

Welke producten kunt u inleveren?
Hierbij kunt u denken aan: rijst - pasta(saus) - soep - groenten in pot of blik- aardappelen - brinta - havermout - broodbeleg, als het maar een langer houdbaar product is. Ook artikelen als koffie, thee, snoep en frisdranken zijn welkom, maar geen producten voor de koelkast en geen alcohol.
Met de ontvangen producten worden elke week voedselpakketten samengesteld voor ruim 100 gezinnen die bij de Voedselbanken in Aa en Hunze en Zuidlaren komen. In 2022 krijgen 30 gezinnen in Zuidlaren wekelijks een voedselpakket. Echter, voor het voedselaanbod zijn we afhankelijk van u en andere sponsors. Voedselbank Zuidlaren werkt alleen met vrijwilligers, maar zonder uw daadwerkelijke hulp is er onvoldoende voedsel beschikbaar.

Voor eventuele vragen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tel. 0592 - 27 16 96 of 050 - 409 1929

Voedselbank Zuidlaren is een onderdeel van St. Voedselbank Midden-Drenthe.
Financiële donaties: bankrekening NL76 RABO O 343 0212 42 t.n.v. Magnuskerk o.v.v. Voedselbank Zuidlaren.

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel

Maria ten Hemel Opgenomen | Meer info