Er zijn parochianen die heel graag naar de vieringen in de kerk zouden willen komen, maar voor wie dit om welke reden dan ook niet meer lukt. Velen van hen kwamen jarenlang trouw naar de kerk om kracht, vertroosting, vreugde en geluk uit hun geloof te putten.

Gelukkig bestaat er voor de gelovigen die niet naar de kerk kunnen komen de mogelijkheid om via live-streaming of de televisie deel te nemen aan een viering.
Weet u dat er ook de mogelijkheid bestaat om de Heilige Communie thuis te ontvangen? Kent u een parochiaan die behoefte heeft aan een bezoekje van de pastor of iemand van de werkgroep ziekenbezoek of stelt u het zelf op prijs om bezoek te ontvangen?
U kunt dit doorgeven door contact op te nemen met mij via telefoonnummer 0592-312181 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of u kunt het doorgeven aan het secretariaat:

Wij kunnen dan voor u bidden en u vanuit onze kerk aandacht geven.

Pastor H.J. Garcia

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel