antwoord vieringIn de kerk Maria Tenhemelopneming in Assen is elke zondag om 09.00 uur een kerkdienst. Tijdens deze viering is er kindercrèche en kindernevendienst in het Parochiehuis.
Ook elke zaterdagavond (behalve de eerste zaterdag van de maand) om 19.00 uur komen we bij elkaar in de kerk, met uitzondering van de zomerperiode.
In de Jacobuskerk in Rolde is er elke eerste zaterdag van de maand een katholieke kerkdienst om 19.00 uur. De viering in Assen vervalt dan dus.

In het kerkgebouw van De Triniteit in Roden vieren we ons geloof elke zondag om 11.00 uur.

In de kerk Maria ten Hemel Opgenomen in Zuidlaren tenslotte wordt elke zondag eveneens om 11.00 uur een kerkelijke viering gehouden.

Gedetailleerde informatie over vieringen vindt u in het overzicht van de vieringen.

De website Bewust Katholiek vertelt meer over de eucharistie in dit filmpje.