antwoord nieuwsbriefWe vinden het belangrijk om onze parochianen zoveel mogelijk op de hoogte te brengen van en betrokken te houden bij het reilen en zeilen van onze parochie. Dat doen we met onze digitale nieuwsbrief.
Deze wordt naar meer dan 900 emailadressen gestuurd en op de website geplaatst. Begonnen tijdens de coronacrisis, gebruiken we ook nu de nieuwsbrief om u op de hoogte te brengen van belangrijke ontwikkelingen. Ook brengen we activiteiten die worden georganiseerd op die manier onder uw aandacht.

Heeft u deze nieuwsbrief (nog) niet ontvangen, maar stelt u daar wel prijs op: geef dan uw emailadres door aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via het formulier rechts op de parochiewebsite.

Het parochiebestuur