kerkbalans 200Zoals gebruikelijk hebben we u in januari benaderd voor de Actie Kerkbalans. Hiervoor is een groep vrijwilligers op pad gegaan. Daar zijn we heel blij mee.

Een groot aantal van de benaderde parochianen heeft inmiddels positief gereageerd. Dat heeft geleid tot een bedrag van € 46.000 aan toezeggingen. Onze dank daarvoor.

Dit jaar hebben minder mensen dan vorig jaar gereageerd, waardoor het toegezegde bedrag ongeveer € 5000 lager is. De ervaring leert dat er gedurende het jaar nog toezeggingen binnenkomen.
Mocht u nog niet gereageerd hebben, maar wel willen bijdragen, dan kunt u dat alsnog doen. Uw bijdrage hebben we ook nodig. Mocht u het uzelf makkelijk willen maken, dan kunt u gebruik maken van een automatische incasso. U machtigt dan de parochie voor automatische (eventueel gespreide) incasso. Dit kan na overleg met de penningmeester. Ook kunt uzelf uw bank opdracht geven voor een periodieke betaling.

Nogmaals dank aan alle vrijwilligers voor hun inspanning en de parochianen voor hun financiële toezegging.

Yvonne Vos, voorzitter Locatieraad

Triniteit | Actueel