parochiehuisHet ParochiehuisHet Parochiehuis vormt een spil in de vele activiteiten, die in onze parochie en de locatie Assen plaats vinden. Niet alleen wordt er door de diverse werkgroepen vergaderd, maar ook feestelijke bijeenkomsten rond Kerst en Pasen vinden een plek in de zalen van het Parochiehuis.

Verder is het secretariaat in het gebouw gevestigd. Op woensdagmorgen van 10.00-12.00 uur is Gijs ter Veer aanwezig om secretariële werkzaamheden te verrichten. Op deze tijd kunnen parochianen hier terecht voor kopieerwerk.
Op het secretariaat wordt ook het drukwerk voor de locatie Assen en de parochie verzorgd. Als u iets wilt laten drukken, stuur dan het bestand toe via het mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Van belang is verder de Parochianenregistratie. Deze wordt verzorgd door Gijs ter Veer en Pierre Krebbers.

Het beheer van het Parochiehuis is in handen van een groep vrijwilligers. Voor het reserveren van vergaderruimte kunt u mailen naar Ine Bruggink: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

H. Franciscus | Actueel

button vastenwandeling 540px