Dinsdag 30 april en 21 mei a.s. zijn er weer eucharistievieringen in het parochiehuis. De vieringen beginnen om 14.00 uur. Het parochiehuis is geopend vanaf 13.30 uur. Alle parochianen van 75 jaar en ouder zijn deze middagen van harte welkom.

Omdat het zaterdag 27 april Koningsdag is geweest en de zondag erna Bevrijdingsdag, valt er op 30 april wat te vieren. Wij nodigen u dan ook uit voor een gezellig samenzijn na de viering. Dit onder het genot van een hapje en een drankje.

Heeft u geen vervoer en wilt u wel graag aanwezig zijn, neem dan even contact op met Truus Konijn: T 0622377947. Dan gaan we kijken of we iets voor u kunnen regelen.

Werkgroep Omzien naar Elkaar, Truus Konijn

Maria Tenhemelopneming | Actueel