Ook dit jaar vindt er weer een Pinksterviering plaats op het terrein van Lentis. Dit is een viering van de gezamenlijke kerken uit Zuidlaren. De viering is op zondag 19 mei en begint om 10:00 uur.

pinksterviering zuidlarenDe viering zal een andere vorm hebben dan we gewend zijn van andere jaren. In alle regionale kranten komt nog een uitnodiging te staan.
Ik zit in de voorbereidingsgroep van de Raad van Kerken en hoop dat er van onze locatie ook genoeg mensen aanwezig zullen zijn.

Er wordt gezamenlijk gestart en geëindigd; er zijn workshops en er is muziek. Na afloop is er koffiedrinken, maar dit jaar kunnen we helaas geen gebruik maken van de Ontmoetingskerk. Daarom willen we vragen of er zelf koffie en wat lekkers meegenomen kan worden.
Ik hoop op jullie aanwezigheid!

Herma Steenkist

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel