KBO 200Wat hebben we een prachtige zomer gehad. We hopen dan ook dat u allemaal heerlijk genoten heeft van het mooie weer. Dinsdag 24 september jl. heeft het bestuur de eerste bestuursvergadering gehad voor het komende seizoen 2024-2025.

Op dit moment is het aantal leden van onze KBO-afdeling gedaald naar 57 leden. Helaas zijn er leden van ons de afgelopen periode overleden. Ook heeft een aantal leden het lidmaatschap opgezegd vanwege hun hoge leeftijd en is een aantal verhuisd naar een andere gemeente. Het is wel zorgelijk dat ons ledenaantal zo snel daalt. Afgelopen jaar heeft slechts één nieuw lid zich aangemeld.

Samen eten
Als eerste activiteit hebben we een gezamenlijk diner voor onze leden op het programma staan op dinsdag 22 oktober, waarvoor we u natuurlijk nogmaals van harte uitnodigen. Eten uit de eigen KBO-keuken vindt vanaf 12.30 uur plaats in de sociale ruimte van onze kerk te Roden met daarna een gezellige nazit.
Als u zich daarvoor nog niet heeft aangemeld, dat dan graag spoedig doen bij Leo Lelivelt, tel. 0594 515 906. Er zijn voor de leden geen kosten aan verbonden. Heeft u vervoer nodig, neem dan ook daarvoor even contact op met Leo.

Kerstviering
De volgende activiteit is onze jaarlijkse kerstviering op woensdag 18 december om 14.00 uur in onze kerk te Roden. Nadere informatie komt in de volgende Tau en voor de leden ook in de KBO Nieuwsbrief.

Algemene Ledenvergadering
Op dinsdag 21 januari 2025 houden we om 14.00 uur onze Algemene Ledenvergadering met na afloop bingo.

Hans Greuter, secretaris

Triniteit | Actueel