Woensdagochtend hebben wij in onze kerk een inloop van 10:00 tot 12:00 uur. Deze ochtend is voor iedereen die behoefte heeft aan ontmoeting, een praatje en een spel.

Doorgaans komen er ongeveer twaalf bezoekers. We drinken gezamenlijk koffie of thee aan een grote tafel. Daarna wordt er - meestal - geklaverjast. Voor de bezoekers is het sociale contact belangrijk. Ze zijn erg blij met deze ochtend.
Nu zijn er slechts twee mensen over, die voor de ontvangst, het koffie- en theezetten, het openen en sluiten van de kerk zorgen. Dat is te weinig. Graag willen wij er één of twee personen bij, die ons afwisselend kunnen helpen.

Wil je eerst kennismaken, kom dan gerust eens langs op de woensdagmorgen of neem contact op met mij. Bel 06 4228 6639 of e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Thela Elzinga

Triniteit | Actueel