kerkbalanslogo 200Vele parochianen maken voor hun gift aan de parochie in het kader van Kerkbalans gebruik van de mogelijkheid om een Overeenkomst Periodieke Gift af te sluiten. Vroeger moest dit per notariële akte. Zo’n overeenkomst garandeert dat het volledige bedrag van de gift fiscaal aftrekbaar is.

Dat kan een voordeel tot 52% opleveren. Op uw belastingbiljet moest u dan het zogenaamde RSIN van de parochie invullen. Dit was een algemeen nummer. We hebben nu als parochie H. Franciscus van Assisi een eigen RSIN-nummer, namelijk: 824106751. Als u dit voorjaar weer aan uw biljet begint, kunt u dit invullen.

En bent u door dit bericht erop geattendeerd en vraagt u zich af of dit ook voor u interessant is, dan kunt u zich altijd wenden tot mij of tot de penningmeester van uw locatie. Doen!

H. Franciscus | Actueel

H. Franciscus | Contact