kerkcafeHet komend seizoen is ook het Kerkcafé in het parochiehuis in Assen weer regelmatig open. Het sleutelwoord van het Kerkcafé is 'verbinding'!

De laagdrempeligheid van het aanbod en de activiteiten zorgen voor veel zinvolle en fijne momenten. Kom dus allemaal gezellig langs!

De eerste avond van het nieuwe seizoen is Ad Kingma opnieuw onze gast. Wellicht herinnert een aantal parochianen zich nog zijn presentatie in maart van dit jaar over het eerste deel van zijn voetbedevaart naar Rome. Dit voorjaar heeft hij het laatste traject afgelegd, om zijn einddoel te bereiken.
Tijdens het Kerkcafé komt hij ons zijn belevenissen vertellen en foto's laten zien van het tweede deel van zijn tocht. Natuurlijk met nog een korte samenvatting van het eerste deel van zijn reis.

Op het moment dat ik deze uitnodiging schrijf, is een aantal parochianen o.l.v. pastor Garcia en Tom van der Wee op bedevaart in Lourdes. Voor allen ongetwijfeld een hele belevenis.
Na de presentatie van Ad Kingma en de pauze zullen parochianen die mee waren, verslag doen van deze boeiende reis.

Datum: donderdag 24 oktober a.s. Aanvang: 20.00 uur
Parochiehuis open: 19.30 uur

Mis het niet en schuif gezellig aan. Uiteraard zijn ook de parochianen van Roden, Zuidlaren en de Staties Rolde en Gieten van harte welkom.

Werkgroep Parochieondersteuning, Truus Konijn

Maria Tenhemelopneming | Actueel