Helaas gebeurt het soms dat een parochiaan gedurende langere tijd ziek is en dat dit niet bekend is bij de bezoekersgroep of de locatieraad. In dat geval zal er vanuit de kerk geen aandacht zijn voor de betreffende persoon.

Dat is natuurlijk niet leuk en wordt ook niet begrepen door de betrokkene en de naaste. Heel begrijpelijk. Het is een situatie die wij ook niet willen. Het is niet goed als je achteraf hoort: "Waarom hebben wij niets gehoord toen ik ziek was" of "Waarom hebben we niemand gezien toen mijn partner dat nodig had''.

Hier willen we iets aan doen en daar hebben we uw hulp bij nodig. Mocht u, uw partner of een ander familielid ziek zijn of kent u een parochiaan bij u in de buurt die ziek is, laat het ons dan weten. (Maar alleen als de persoon in kwestie dat zelf wil. Vraag dat van tevoren!)
U kunt hiervoor contact opnemen met mevrouw Hettie Pelsma, contactpersoon van de bezoekersgroep. Zij zorgt er dan voor dat het bij de juiste personen terecht komt.
Haar telefoonnummer en e-mailadres staan in de TAU.

Yvonne Vos, voorzitter locatieraad

Triniteit | Actueel