Sommige van onze medeparochianen zijn om diverse redenen afhankelijk van vervoer van derden om naar de kerk te komen en/of om na de viering weer naar huis te gaan.

Als het regelen van vervoer in eigen kring niet lukt of je staat een uur na de viering, in weer en wind, nog op een taxi te wachten, is dat geen pretje.

Chauffeurs
Komt u met de auto naar de viering en wilt af en toe een medeparochiaan ophalen en/of naar huis brengen? Stuur dan uw naam en mobiele telefoonnummer naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bij voldoende deelnemers zou er een groepsapp 'Vervoer' gemaakt kunnen worden waarin 'vraag en aanbod van vervoer' op elkaar afgestemd kunnen worden.

Goed idee?
Minimaal daags voorafgaand aan een viering zou het duidelijk moeten zijn of het vervoer geregeld is. De last van het rijden van medeparochianen zou ook niet ongewild steeds bij dezelfde chauffeur komen te liggen. Zou een schappelijke kilometervergoeding voor de chauffeur van de meerijder bespreekbaar moeten zijn?
Hopelijk gaan wij als parochianen gezamenlijk aan een vervoersvraag voldoen. Doe mee en deel uw idee !

André Draaijer

Maria Tenhemelopneming | Actueel