logo parochie 10 jaarOp 1 januari 2025 zal onze H. Franciscus van Assisi parochie tien jaar bestaan. We willen dit jubileumjaar vieren en laten beginnen op de parochiële Franciscusdag die op zondag 6 oktober 2024 plaatsvindt. We zullen het jubileum jaar een jaar later op de Franciscusdag weer afsluiten.

Voor het 10-jarig jubileumjaar van de parochie is de werkgroep Parochieondersteuning van de drie locaties en de beide staties een activiteitenprogramma aan het samenstellen. Het streven is om elke maand een activiteit te laten plaatsvinden en de activiteiten te verdelen over de locaties en staties in onze parochie.

We werken met een speciaal logo. In de Tau en speciale nieuwsbrieven komen alle activiteiten onder het thema van dit jubileumjaar terug.

Tien jaar na de fusie is er veel veranderd en veel hetzelfde gebleven. We willen dit jubileumjaar gebruiken om onze vrijwilligers in het zonnetje te zetten, met dankbaarheid terug te kijken en met hoop en vertrouwen de toekomst tegemoet te treden.

Er verandert veel om ons heen en we zullen ook de komende jaren de nodige (grote) veranderingen krijgen, maar met Gods hulp en de steun van elkaar mogen we blijven bouwen aan een bloeiende geloofsgemeenschap.

J.Coppes
Vicevoorzitter parochiebestuur