Naar aanleiding van de enquête zijn er drie themagroepen ontstaan, waaronder 'omzien naar elkaar'.

Er is in onze locatie al aandacht voor de zieken, maar wij (locatieraad en de werkgroep lief en leed) willen ook gezonde parochianen meer met elkaar in verbinding brengen door af en toe iets voor deze groep te organiseren.

Onze aandacht gaat daarbij vooral uit naar de oudere parochianen (ongeveer vanaf 70 jaar) aangezien zij verreweg de grootste groep in onze locatie vormen. Er zijn weliswaar een KBO en een KVG, maar niet iedereen is daar lid van. Daarom organiseren wij het Kerkcafé. De eerste keer is op dinsdag 22 oktober van 14.30 tot 16.30 uur. De bedoeling is om samen een leuke middag te hebben.

Er zijn spelletjes, zoals kaarten, rummikub en een sjoelbak, maar u hoeft daar niet aan mee te doen. Er is koffie of thee met iets lekkers en later op de middag nog een drankje.

Als u zin heeft om andere parochianen te ontmoeten, geeft u zich dan op bij een van onderstaande personen. Vervoer is geen probleem. U wordt gehaald en gebracht, als u zelf geen vervoer heeft.

Wij hebben er zin in en hopen u te ontmoeten op 22 oktober!

kerkcafe zuidlaren- Coby Arkesteyn, 050 3642 544
- Gerda Heijnen, 050 3643 130